4 Şubat 2010 Perşembe

hayır diyemeyeceğiniz kekim














malzemeler
 5 yumarta
1su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1,5su bardağı şeker
2 adet kabartma tozu
1 adet vanilya
1adet portakal kabuğu rendesi
1 su bardağı üzüm
1 su bardağı çekilmiş fındık
2 kere elenmiş un
3 bardak un

yapılışı:
yumurtayı ,şekeri, yağı ve sütü  iyice çırpın portakal kabuklarını ilave edin
unu kabartma tozu ile ilave ettikten sonra  tepsiye-kalıba dökün üzerine unlanmış üzümleri dökün
en üstede findıkları dökün
150derecede pişirin

AFİYET OLSUN


bu kekimi 53.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/  arkadaşımıza gönderiyorum...

6 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş arkadaşım....

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık vallahi nefis duruyor kek.ben şahsen hayır diyemeyeceğim aldım bir dilim.hele ufaklığa bayıldım maşallah Allah nazardan saklasın.teşekür ediyorum katıldığın için gene beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. blogun hayırlı olsun bu gunler heyecanlı olur.her ızleyıcı ayrı bı mutluluk verır.bende katılmak ıstedım.banada beklerım

    YanıtlaSil
  4. eğer mail atarsanız size kodu yollatabilirim...teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Gönül hanım,
    Filiz arkadasım vasıtasıyle blogunuzdan ve Mersin, Mezitlide yasadıgınızdan haberım oldu. Blogunuz hayırlı ugurlu olsun..
    Kek güzel görunuyor. Emegınıze saglık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

bunlarda ilginizi çekebilir